Κωδωνοστάσιο-Γενικά

Κωδωνοστάσιο-Γενικά

- Το Κωδωνοστάσιο είναι παιχνίδι μαχών. Ο κάθε κύκλος αρχίζει την Κυριακή και κλείνει την Παρασκευή. Παίζεται ατομικά αλλά οι ατομικοί βαθμοί αθροίζονται και συγκεντρώνεται σκορ ομάδας. Οι μάχες είναι αλλεπάλληλες και η δυσκολία τους κλιμακώνεται όσο προχωράμε. Ως εδώ μοιάζει πολύ με τη λογική του τουρνουά.

- Χωρίζεται σε 3 μεγάλα επίπεδα δυσκολίας, με το ένα να διαδέχεται το άλλο, και σε αρκετά μικρότερα. Το κάθε επίπεδο έχει 16 διαφορετικές αναμετρήσεις. Άρα για να το τερματίσει κάποιος χρειάζεται να επικρατήσει σε 48 αναμετρήσεις με τον αντίπαλο στρατό.

- Το παιχνίδι δίνει την δυνατότητα αντί για στρατιωτική μάχη να κερδίσουμε την αναμέτρηση ποντάροντας υλικά, μάνα σπορά ή ορκς. ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ αυτή η επιλογή γιατί είναι ασύμφορη ενώ όσο προχωράς σε αναγκάζει να χρησιμοποιήσεις και διαμάντια. Ενδεικνυται η χρήση της μόνο οταν ειναι καποιος πολυ μικρός παίκτης οποτε παίρνοντας υλικα απο τους συντροφους του μπορει με λιγα υλικα να βγαλει τις πιστες.

- Η πρώτη σημαντική διαφορά του Κωδωνοστασίου με το τουρνουά είναι ότι κάποιες μάχες είναι διπλές ή ακόμα και τριπλές. Όσο προχωράμε στο παιχνίδι οι διπλές μάχες γίνονται μονιμότητα και οι τριπλές πιο συχνές. Διπλή μάχη είναι η μάχη του στρατού μας απέναντι σε δύο αντίπαλους στρατούς, αλλεπάλληλα, ενώ διατηρούμε στη δεύτερη μάχη τις απώλειες που έχουμε από την πρώτη. Αυτή είναι η πρώτη δυσκολία.

- Η δεύτερη δυσκολία είναι ότι οι δύο αντίπαλοι στρατοί είναι διαφορετικοί. Συνεπώς, για να κερδίσουμε και τις δύο μάχες θα πρέπει η 5άδα στρατού που θα κατεβάσουμε να ματσάρει και να είναι ικανή να κερδίσει και τις δύο αντίπαλες 5άδες.

- Η δεύτερη σημαντική διαφορά με το τουρνουά έχει να κάνει με τις ανταμοιβές που κερδίζουμε. Στο Κωδωνοστάσιο υπάρχουν δώρα που κερδίζουμε και παίρνουμε επί τόπου έπειτα από κάθε μάχη ενώ υπάρχουν και δώρα που κερδίζουμε προχωρόντας στα επίπεδα του παιχνιδιού (είναι σαν checkpoints) και το παιχνίδι μας τα δίνει μαζεμένα στο τέλος. Κάθε Παρασκευή βράδυ. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΔΩΡΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΜΑΧΗ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ Η ΕΚΑΤΟ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΔΩ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΜΑΔΙΚΑ ΔΩΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ.

- Τα δώρα που κερδίζουμε από το παιχνίδι είναι διάφορα και διαχωρίζονται στα συχνά και στα λιγότερο συχνά.Με τις αλλαγές που εγιναν στο παιχνίδι αλλαξανε και οι απολαβες, μπορειτε να τις δείτε παρακάτω:


Δυστυχώς τα δώρα δεν τα επιλέγει ο παίκτης (εκτός από τις μειώσεις χρόνου και τους καταλύτες που δίνονται και στα checkpoints, ανά τέσσερις μάχες) αλλά δίνονται μέσα από μια διαδικασία "κλήρωσης με πιθανότητες", όπως στα events.

Το σημαντικότερο δώρο, βέβαια, που κερδίζουμε στο Κωδωνοστάσιο είναι τα διαμάντια. Διαμάντια (15-20) μπορεί να κερδίσουμε μέσω της "κλήρωσης" έπειτα από κάποιες μάχες αλλά υπάρχει και ο σίγουρος τρόπος, δηλαδή προχωρώντας στο παιχνίδι. Οποιος τερματίσει το κωδονοστάσιο και η συντροφια του ξεπερασει τους 1.330 ποντους θα παρει 100 διαμαντια.

Παρακάτω θα δούμε τις προτάσεις γύρω από τους δύο βασικούς άξονες στρατηγικής του παιχνιδιού που είναι οι εξής:

- Πως δημιουργούμε πολύ και ισχυρό στρατό

(ποιά είναι τα μόνιμα κτίρια που παράγουν στρατό ή ενισχύουν την παραγωγή στρατού και ποιά είναι τα χρήσιμα μόνιμα ή προσωρινά κτίρια που ενισχύουν τη δύναμη των στρατιωτικών μας μονάδων)

- Τι πρέπει να προσέχουμε και πως πρέπει να διαλέγουμε τον στρατό μας για να αυξήσουμε την πιθανότητα να κερδίσουμε τις δύσκολες μάχες με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Ειδικά αυτό το κομμάτι είναι πολύ χρήσιμο για όσους επιλέγουν ή αναγκάζονται να παίζουν κανονικά τις μάχες και όχι να τις βάζουν στο αυτόματο.

Σχετικά με τα κτίρια που συμβάλλουν στο να φτιάξουμε μεγάλο, ισχυρό και ποικιλόμορφο στρατό. Ξαναλέμε ότι στο Κωδωνοστάσιο Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσουμε αγοράζοντας τις μάχες με υλικά, όπως στο τουρνουά. Η δυνατότητα πονταρίσματος υλικών που δίνει είναι εντελώς ασύμφορη και ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ.

Τα ΒΑΣΙΚΑ κτίρια παραγωγής στρατού είναι τρία:

- Στρατώνας

- Στίβος Μάχης

- Καταυλισμός μισθοφόρων

Είναι απαραίτητο να τα έχουμε και τα 3 και να παράγουμε από όλες τις μονάδες για να είμαστε αποτελεσματικοί στις μάχες και να μειώσουμε τις απώλειες μας. Σε πολλές μάχες ο καταλληλότερος συνδυασμός στρατού μπορεί να περιέχει μονάδες και από τους τρεις παραπάνω χώρους παραγωγής ή έστω από δύο. Κι αυτό γιατί κάθε μονάδα έχει διαφορετικές δυνατότητες και αδυναμίες. Για παράδειγμα ο προάγγελος του θανάτου (από στίβο μάχης) και ο μάγος του άνθους (από καταυλισμό) ανήκουν και οι 2 στις μονάδες μάγων. Είναι και οι 2 γενικά αποτελεσματικοί απέναντι σε μονάδες βαριάς εμβέλειας και σε μονάδες βαριάς συμπλοκής. Όμως δεν είναι και οι δύο εξίσου καλοί στο ίδιο πράγμα. Ο προάγγελος είναι πολύ καλύτερος απέναντι στις μονάδες βαριάς εμβέλειας από ότι ο μάγος του άνθους και αντίθετα ο μάγος του άνθους είναι πολύ καλύτερος από τον προάγγελο απέναντι σε μονάδες βαριάς συμπλοκής. Επίσης, ο προάγγελος διανύει πολύ μεγαλύτερη απόσταση αλλά ο μάγος του άνθους μπορεί να στοχεύσει από πιο μακριά. Ανάλλογα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ισχύουν για όλες τις μονάδες του παιχνιδιού έτσι κανένας στρατιώτης δεν είναι ακριβώς ίδιος με κάποιον άλλο.

Εφόσον λοιπόν γνωρίζουμε πολύ καλά τα συν και τα πλην κάθε μονάδας από τις 15 που μπορούμε να παράξουμε συνολικά στα 3 βασικά κτίρια, μπορούμε σε κάθε μάχη να επιλέξουμε την καλύτερη 5αδα στρατου για τη νίκη.

Τα βασικά κτίρια που αναφεραμε πριν είναι απαραίτητα.

Αλλά για καλύτερο αποτέλεσμα στις απαιτητικές μάχες στα υψηλά επίπεδα του Κωδωνοστασίου (ή και του τουρνουά) χρειάζονται την συμπαράσταση άλλων μόνιμων ή προσωρινών κτιρίων τα οποία είτε αυξάνουν την ταχύτητα της παραγωγής στρατού, είτε αυξάνουν την ποσότητα της παραγωγής είτε αυξάνουν την επίθεση ή την άμυνα των μονάδων μας.

Τα κτίρια αυτά είναι 3 διαφορετικών κατηγοριών:

Τα στρατιωτικής υφής θαύματα (αναλύονται λεπτομερώς στο site μας)

Τα απαραίτητα ειδικά κτίρια (αναλύονται λεπτομερώς στο site μας)

Τα κτίρια ενίσχυσης 5 ημερών (αναλύονται λεπτομερώς στο site μας)

Δεν είναι απαραίτητο να διαθέτουμε όλα τα κτίρια που θα αναφερθούν και να τα έχουμε εγκατεστημένα στην πόλη μας για να κερδίζουμε τις απαιτητικές μάχες. Γνωρίζουμε ότι και ο χώρος μας είναι περιορισμένος και κάποιοι παίκτες δεν έχουν ξεκλειδώσει ακόμα όλα τα κτίρια αρχαίων θαυμάτων. Η αλήθεια όμως είναι πως όσα περισσότερα από τα κτίρια αυτά διαθέτουμε τόσο βελτιώνουμε τις πιθανότητες μας να ολοκληρώνουμε το Κωδωνοστάσιο κάθε εβδομάδα.

2024 (c) All rights reserved
Last update: 28/1/2025
Create by bookarontas
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε